Wednesday, May 16, 2012

My Tiny TOMS Shoes



Aloha,

Annem buyuk bir TOMS fanatigi olunca bana da ilk firsatta yazin giymem icin Tiny TOMS lardan aldi. Gercekten soylenildigi kadar rahatlarmis. Ayrica cokta ilgi cekiyor ne zaman giysem "cuteeeeeee shoeesss" iltifatlari aliyorum.

Ben fusya rengini tercih ettim hemen hemen her elbisemle uyabilecek bir renk. Kalip olarak biraz buyukler ya da bana oyle geldi. Ayrica TOMS ayakkabilarinin genel ozelligi de bir muddet sonra biraz esniyorlar. Bu ozellikleri dikkate almanizi oneririm. 

Beni sevindiren en onemli olay ise benim bu ayakkabiyi almam nedeni ile dunyanin baska bir ucunda yardima muhtac bir cocuk bir ayakkabi sahibi olacak. Annem ve ben TOMS un "One for One" hareketini yurekten destekliyoruz. 

Eger siz de hem bu harekete katilmak hem cocugunuza super yazlik bir ayakkabi almak hem belki de onunla bir ornek giyinmek isterseniz click here or here 


No comments:

Post a Comment